هدست ثبت امواج مغزی NeuroSky

EEG NeuroSky

1198-130-2407

12,095,600 تومان
کالا موجود است
موجودی انبار : 1 عدد

موجودی در حال ارسال به انبار


خرید کالا


علاقه مندان : 4 نفر
وضعیت : فعال

تعداد مرجوعی : 0
دنبال کنندگان : 4 نفر

قدمت : 8 سال و 11 ماه و 8 روز
وزن : 285 گرم

کل فروش : 50 عدد
تعداد سفارش ها : 50 سفارش

5 از 5.0 با 18 رای
هدست ثبت امواج مغزی NeuroSky

هدست ثبت امواج مغز NEUROSKY BRAINWAVE، ماژولی برای ثبت امواج مغزی می باشد.مغز همواره حتی در هنگام خواب، در حال فعالیت می باشد. راه ارتباطی مغز با بدن از طریق سلول های عصبی بدن یا همان نرون ها می باشد، نورون ها به وسیله ی امواج ضعیف الکتریکی که از طریق مغز فرستاده می شوند با سایر قسمت ها و ارگان های بدن در ارتباط است.
ماژول EEG این امواج را دریافت کرده و امکان ثبت آن را فراهم می سازد. امروزه تحقیقات روی امواج ثبت شده توسط سنسور EEG رو به گسترش است و پزشکان از طریق این امواج می توانند خیلی از بیماری های مغزی و روانی را تشخیص دهند.
این هدست  ثبت امواج مغز شامل الگوریتمی برای فیلتر امواج مغزی جهت جلوگیری از تداخل امواج می باشد.اما این تحقیقات روی این امواج تنها در حوزه ی پزشکی باقی نمانده است و امروزه کاربرد این امواج را می توان در حوزه ی مهندسی پزشکی و الکترونیک هم مشاهده نمود.
در سالهای اخیر همواره شاهد پیشرفت های شایانی در حوزه ی ساخت پروتز ها و اعضای مصنوعی بدن هستیم که با استفاده از ثبت امواج EEG ، کنترل عضو مصنوعی توسط شخص معلول امکان پذیر شده است. این هدست از تکنولوژی امواج مغزی تهیه شده در آزمایشگاه که برای دهه ها تهیه می شده، استفاده کرده و آن را درون یک باندل به همراه نرم افزار آن قرار داده است. این دستگاه در سنجش بهره وری آموزشی نیز مورد استفاده قرار گرفته است به این صورت که سیگنالهای امواج مغزی (حافظه و کاربردهای الگوهای شناختی و تشخیصی) را سنجیده و سطوح توجه دانشجویان و دانش آموزان را زمانی که مشغول تعامل برای حل مسائل ریاضی هستند را تحت بررسی قرار می دهد. این نرم افزار و باندل دارای 10 اپلیکیشن متفاوت از سرگرمی ها تا آموزشهای جدی است.

کاربرد هدست نورو اسکای :

  1. ثبت امواج مغز
  2. آموزشی و پژوهشی
  3. آزمایشگاه

مشخصات  هدست نورو اسکای:

  1. باند فرکانسی: 50 ~ 0.5 هرتز
  2. سازگار با ویندوزهای XP، ویستا
  3. پوشش: هدبند


مستندات:
معرفی هدست ثبت امواج مغز


Description:
The NeuroSky MindWave turns your computer into a private tutor. The headset takes decades of the laboratory EEG technology research and puts it in your hands. Experts agree that your brain needs to be exercised just as much as your body. Strap on the headset and the MindWave Education system will monitor the attention level of students as they interact with math, memory, and pattern recognition applications. Ten apps are included, some educational and kid-friendly and others are seriously fun for all ages. Developmental tools allow you to write your own programs to interact with the Mindwave, too.
This wearable device can improve your focus, detect stress, and even let you play video games with your brain. The device works by detecting the brain's electrical activity or brain waves, using electroencephalography (EEG).
The very famous NeuroSky module is used to receive EEG signals. This module can convert low-level human brain signals into digital signals by passing through anti-noise filters and electrical disturbances, and later these signals can be used for applications in research applications and even games.

Product Specifications:
Research grade EEG technology for home use
Exercise your mind with specially designed neuroscience meditation, mental fitness, and game applications
Developmental tools allow you to write your own programs to interact with the Mindwave
Lightweight, wireless headset with passive sensors
eSense Brainwave Patterns measures: Attention, Meditation, Eye Blink
Neuroscience frequency bands: 0.5 to 50hz
Package includes: MindWave Headset, Wireless USB Adapter, Bonus Application Disc, Quick Start Guide.
10 hours of use on one AAA Battery

System Requirements:
PC: Windows XP or Vista & 7, Intel Core 2 Duo or Equivalent, 1 GB RAM, DirectX 9.0+ capable, 1 GB HD space
Mac: OS X 10.5 “Leopard” or better, Any Intel Mac, 1 GB RAM, 1 GB HD space