سنسور تشخیص حضور افراد D6T-44L

D6T-44L

4767-77-7544

1,250,000 تومان
در حال حاضر موجود نمی باشد


خرید کالا


علاقه مندان : -
وضعیت : غیرفعال

تعداد مرجوعی : 0
دنبال کنندگان : -

قدمت : 5 سال و 5 ماه و 19 روز
وزن : 0 گرم

کل فروش : 3 عدد
تعداد سفارش ها : 3 سفارش

هنوز هیچ رایی ثبت نشده است
سنسور تشخیص حضور افراد D6T-44L

این محصول از سمت کاربران آفتاب رایانه تامین میگردد.

جهت دریافت دیتاشیت به این لینک مراجعه نمایید.

سنسورهای سریDT6  از محصولات شرکتOMRON  ژاپن با حساسیت بالا، امکان تشخیص حضور انسان را میسر می سازند. تکنولوژی این سنسورها همانند تکنولوژی به کار رفته در دوربین های حرارتی است. این سنسور دارای یک آرایه 4×4 برای تشخیص حرارت حاصل از حضور انسان یا موجود زنده می باشد. سنسورهاي حرارتی THERMAL سنسورهايي هستند كه طول موج Infrared محيط اطراف را دريافت مي كنند. جسمي كه دماي آن بالاتر از صفر درجه باشد داراي تشعشعات Infrared يا مادون قرمز است. اما اين طول موج ها برای دماهای مختلف متفاوت می باشند. كاري كه اين سنسور انجام مي دهد در واقع دريافت اين امواج در رنج بدن انسان و تشخيص حضور یک فرد زنده است. بدين وسيله شما يك سنسور حساس به حضور انسان داريد كه فقط به دمای بدن انسان حساس است.
به طور کلی سنسور های حرارتی به هر جسمی که داری حرارت باشد واکنش نشان می دهد. این جسم می تواند انسان یا حیوان باشد. هنگامی که یک شخص وارد میدان دید سنسور شود، در صورتی که انرژی مادون قرمز ارسالی بدن فرد با قسمتی از مدار که انرژی محیط قبلی در آن ثبت شده، تداخل پیدا کند بخشی از چیپ نسبت به وقتیکه شخص وجود نداشت گرمتر شده و اگر فرد حرکت کند یک نقطه داغ را روی سطح سنسور توسط آینه متمرکز کننده جابجا می کند.

زاویه دید سنسور دیجیتالی-حرارتی تشخیص حضور :
زاویه دید این سنسور در جهت محورx ، 44 درجه و در جهت محورy ، 45 درجه می باشد. در طراحی و نصب سنسورها، توجه به وسعت دامنه دید و برد موثر آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که بهترین سنسورها اگر در مکان مناسب نصب نشده باشند کارایی خود را تا حد زیادی از دست می دهد