محافظ هوشمند ولتاژ 40 آمپری خانگی و صنعتی بدون ولت متر

Controller-40A

5146-79-8176

216,000 تومان
در حال حاضر موجود نمی باشد


خرید کالا


علاقه مندان : 2 نفر
وضعیت : غیرفعال

تعداد مرجوعی : 0
دنبال کنندگان : 1 نفر

قدمت : 5 سال و 12 روز
وزن : 0 گرم

کل فروش : 7 عدد
تعداد سفارش ها : 7 سفارش

هنوز هیچ رایی ثبت نشده است
 محافظ هوشمند ولتاژ 40 آمپری خانگی و صنعتی بدون ولت متر

این محصول از سمت کاربران آفتاب رایانه تامین میگردد.


توضیحات:
این دستگاه مناسب استفاده در منازل و ساختمانها و ادارات و مکانهای صنعتی می باشد. این دستگاه را میتوان بعد از فیوز و کنتور برق استفاده نمود و نیازی به استفاده از انواع واقسام محافظ های دیگر برای وسایل برقی خود ندارید. همچنین میتوان در ابتدای برق هر یک از واحد های آپارتمانی و خانه های هوشمند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

قابلیت ها :
حفاظت در برابر نوسانات و اسپایک ها و اسپارک های خطوط انتقال ، افزایش و کاهش ولتاژ در محدوده استاندارد حفاظت در برابر نوسانات و نویزهای حاصل از دستگاه های صنعتی حفاظت در برابر خطای ایجاد شده در شبکه توسط صاعقه و میدان القایی قطبی قابلیت تشخیص جریان برگشتی از موتورهای صنعتی و اعمال تغییرات لازم در خروجی مانیتورینگ برق ورودی با نرخ نمونه گیری100000بار در ثانیه قابل استفاده بصورت ریلی - پیچی - تابلویی مناسب جهت استفاده برق تک فاز 220 ولت با محدوده مجاز 170 ولت الی 250 ولت

نحوه استفاده:
این دستگاه را میتوان بعد از فیوز مرکزی و محافظ جان قرار داد همچنین میتوان به منظور محافظت انواع کولرها و چیلر ها و سیستم موتورخانه نیز مورد استفاده قرار بگیرد این دستگاه را میتوان بعد از کنتور برق استفاده نمود و نیازی به استفاده از انواع واقسام محافظ های دیگر برای وسایل برقی خود ندارید. همچنین میتوان در ابتدای برق هر یک از واحد های آپارتمانی و خانه های هوشمند نیز مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه دارای یک ترمینال ورودی فاز قدرت و یک ترمینال خروجی فاز قدرت و یک ترمینال نول مشترک تغذیه با بیشینه جریان عبوری 80 میلی آمپر جهت راه اندازی مدارداخلی می باشد. با توجه به عایق بودن بدنه نسبت به مدار داخلی ، نیازی به اتصال سیم ارت به بدنه دستگاه نمی باشد. دستگاه دارای یک کلید تایمر (PUSH) می باشد که به جهت گذر موقت از محدوده زمان تایمر در مواقع اضطراری می باشد.این کلید در صورت وجود خطا در ولتاژ ورودی عمل نخواهد کرد. دستگاه در دو مدل دارای نمایشگر و بدون نمایشگر می باشد.نمایشگر های فرکانس متر ، آمپر متر ، ولت متر قابلیت اتصال به این دستگاه را دارند . جهت دسترسی به آمپراژ بالاتر در دستگاه میتوان از کنتاکتور های تک فاز سرعت بالا استفاده کرد. لازم به ذکر است استفاده از کنتاکتورهای غیر استاندارد و با سرعت قطع پایین باعث اختلال در عملکرد و کارایی دستگاه و عدم قطع بموقع خروجی در صورت بروز خطا می شود. در صورت بروز خطای دوفاز ، دستگاه اجازه اتصال خروجی را نداده و مانع آسیب رسیدن به ادوات و وسایل متصل در خروجی می شود. دستگاه را به دور از تابش نور مستقیم خورشید و رطوبت و باران قرار دهید. دستگاه را می توان با انواع پیچ و رولپلاک به دیوار وصل کرد و یا به صورت ریلی درون تابلو برق قرار داد. محدوده ولتاژ مجاز راه اندازی دستگاه 20 الی 450 ولت متناوب می باشد.