ورق پلی کربنات دارای ابعاد 200mmX300mmX6mm

Polycarbonate-6mm

6445-555-10515

5,150 تومان
در حال حاضر موجود نمی باشد


خرید کالا


علاقه مندان : -
وضعیت : فعال

تعداد مرجوعی : 0
دنبال کنندگان : -

قدمت : 3 سال و 8 ماه و 28 روز
وزن : 0 گرم

کل فروش : 8 عدد
تعداد سفارش ها : 3 سفارش

هنوز هیچ رایی ثبت نشده است
ورق پلی کربنات دارای ابعاد 200mmX300mmX6mm

در سال ۱۹۵۳ میلادی ماده ای بنام رزین پلی کربنات توسط دکتر دانیال فاکس ساخته شد و در سال ۱۹۵۸ پلی کربنات به طور عمده وارد بازار جهانی شد. در سال ۱۹۶۸ انواع ورق پلی کربنات توسط کمپانی جنرال الکتریک پلاستیک وارد بازار شد و مورد علاقه مردم قرار گرفت. امروزه شاهد استفاده از نورگیرهای سقفی در مصالح ساختمانی هستید. پلی کربنات ماده ای است شفاف ولی با مقاومت بالا در برابر ضربات که می توانید آن را جایگزین شیشه کنید.

پلی کربنات یک ماده شفاف و سخت است که در اکثر مواقع به جای شیشه به کار می رود .استفاده از ورق پلی کربنات به جای شیشه ، سبب کاهش هزینه ها می گردد. همچنین این محصول بسیار سبک تر از انواع شیشه می باشد .

از جمله استفاده از این ورق‌ها می‌توان برای پوشش استخرهایی اشاره کرد که در معرض تابش آفتاب و آلودگی و زباله قرار میگرند اشاره کرد که علاوه بر زیبایی برای محیط استخر پوششی مناسب در برابر این عوامل است.

مورد دیگر استفاده این ورق‌ها برای سقف‌های متحرک و ثابت است که بسیار مورد توجه قرار دارند از جمله استفاده در سقف‌های سایبان خودروها که مداوم در برابر آسیب‌های زیادی قرار دارند از جمله سقوط اشیا تابش آفتاب، سقف متحرک استخر و …

این ورق‌ها از امنیت بالایی برخوردارند و استحکام بالایی دارند .